[Adduser-devel] Jeg har brug for jeres partnerskab

Mr William P. Cartman william_cartman at yahoo.com.my
Tue Sep 25 13:07:20 UTC 2012

Hej

Jeg er barrister William P. Cartman fra London, UK, jeg er en praktiserende advokat, En af mine klienter døde i 2008, men han efterlod et beløb på ni millioner, 500 tusind britiske pounds deponeret i et pengeinstitut, men desværre er han ikke specificere deres arving før hans pludselige død.

Alle mine forsøg på at spore hans familie har ikke givet noget resultat, da han ikke skrev et testamente før hans død.

Den britiske arveret tillader enhver banken til at konfiskere den afdøde fond, incase fonden ikke er hævet i en periode på 19månader efter død af kontoen ejer. Den bank, hvor denne fond er aflejret har kontaktet mig for at producere arvinger, således at de vil være at frigive denne fond til arving, men jeg er stadig ikke anbefale nogen arvtagareu. Det er derfor, jeg har kontaktet dig, så jeg lovligt vil anbefale dig som arving, fordi du har samme efternavn med den afdøde.

Ifølge den britiske arv, er det ansvar advokaten til at indtaste arving til den afdøde, og jeg er den personlige advokat til den afdøde. Derfor har jeg alle rettigheder til at anbefale nogen arvinger, og banken vil frigive fonden til person.

Jeg har alle de juridiske dokumentation for at fuldføre transaktionen med succes uden problemer med regeringen i Storbritannien og i dit land, er denne transaktion 100% risiko frit, vil jeg vejlede og lede dig på hvad du skal gøre på et givent tidspunkt, når fonden overføres til din tegner jeg vil besøge dig i dit land, så vi vil dele midlerne i procent på 40% for dig, vil 40% for mig og 20% blive doneret til velgørende organisationer.

Denne arv aktiver vil blive lovligt gjort, alt hvad jeg behøver fra dig, er din samlede samarbejde og ærlighed.
Du vil holde denne transaktion fortrolige, indtil fonden er bekræftet på din konto, hvis du er interesseret i at arbejde med mig venligt fremad under information:

Dit fulde navn:
Din mobil eller mobilnumre:
Din telefon (Office og Home) numre:
Dit faxnummer:
Profession:
Din alder:
Din nationalitet:

Bemærk: Jeg oversætte til dansk, og jeg tror, at det er til rack grundigt god, forstår du engelsk? hvis du kan skrive engelsk, kan du svare på engelsk for let kommunikation, jeg ser frem til dit hurtige svar .

Vanliga halsningar,
Barrister William P.Cartman.