Muhasebenin karmaşık sorunlarından kurtulun

Newsletter Ozeldosyalar news at newsletter.ozeldosyalar.biz.tr
Thu Oct 10 08:22:03 UTC 2013

Your email client cannot read this email.
To view it online, please go here:
http://newsletter.ozeldosyalar.biz.tr/display.php?M=71717&C=68a766157805471f8b2fbab95196fb32&S=53&L=8&N=77

Bayrama Özel İndirim Ve Hediyesini Kaçırmayın!

http://newsletter.ozeldosyalar.biz.tr/link.php?M=71717&N=53&L=61&F=T
ACEMİ MUHASEBECİNİN REHBERİ
Günlük Muhasebe Uygulamalarında, Akıcı Ve Kolay Anlaşılır Uzman
Yorumları Sayesinde Artık Cezalar Korkunuz Olmayacak!

Üstelik Bayrama Özel Kampanya ile ‘HESAP MAKİNALI BLOKNOT ’ Size
Hediye Olarak Gönderilecektir.

ACEMİ MUHASEBECİNİN REHBERİ İLE NELER ÖĞRENECEKSİNİZ?

http://newsletter.ozeldosyalar.biz.tr/link.php?M=71717&N=53&L=61&F=T
I. TİCARİ İŞLETME – GENEL HÜKÜMLER
A. Türk Ticaret Kanunu’nun Uygulanışı
B. Ticari İşlerde Faiz ve Oranın Belirlenmesi
C. Tacir ve Esnaf
D. Ticari İşletme
E. Tacir Olmanın Unsurları
F. Fatura Düzenlenmesine İlişkin Süre
G. Ticaret Sicili Kuruluşu ve Yönetimi
H. Ticaret Siciline Tescil Şartları ve Usulü
I. Tescil İşleminin Sonuçları
J. Ticaret Unvanı Kullanım Zorunluluğu ve Tescil
K. Ticaret Unvanı
L. Ticaret Unvanının İzinsiz Kullanımı
M. Haksız Rekabet
N. Defter Tutma Yükümlülüğü
O. Mali Tabloların Taşıması Gereken Özellikler
P. Bilanço İlkeleri
R. Değerleme Sırasında Dikkat Edilecek Hususlar
S. Defter Ve Belgelerin Muhafazası ve İbrazı
T. Acentelik
II. ANONİM ŞİRKETLER
Genel Hükümler
Anonim Şirket’in Esas Sözleşmesinde Dikkate Edilecek Hususlar
Şirket Yönetim Kurulu Üye Sayısı ve Nitelikleri
D. Yönetim Kurulunun Devredilemez Görev ve Yetkileri
 Yönetim Kurulu Toplantıları ve Karar Sayıları
Anonim Şirketlerde Denetleme
Denetçiler Kimler Olacak?
Anonim Şirket Genel Kurulu Görev ve Yetkileri
Genel Kurul Toplantıları
Anonim Şirketlerde Sorumluluk
III. LİMİTED ŞİRKETLER
Limited Şirketlerin Ana Sözleşme Şartları
Limited Şirketlerde Ortakların Hakları ve Borçları
Limited Şirket Genel Kurulunun Devredilemez Yetkileri
Limited Şirketlerde Müdür Tayini
Müdürlerin Görevleri, Yetkileri ve Yükümlülükleri

http://newsletter.ozeldosyalar.biz.tr/link.php?M=71717&N=53&L=61&F=T

Acemi Muhasebecinin Rehberi Kitabına sadece 24.84 Tl (KDV Dahil),
Güncellenen CD formatına ise 24,78 TL (KDV dahil) ödeyerek sahip
olabilirsiniz.

Bayrama Özel Kampanya Kapsamında

Kitap ve CD olarak koleksiyon siparişleriniz de, 49,62 TL yerine bayram
indirimden faydalanarak  38.88 TL (KDV Dahil) ödeyebilir, üstelik hediye
olarak gönderilecek olan ‘’hesap makinalı bloknot’’ ile günlük
önemli işleriniz için notlarınıza yer açabilirsiniz.

http://newsletter.ozeldosyalar.biz.tr/link.php?M=71717&N=53&L=61&F=T
VERGİ HUKUKU
MÜKELLEFİN ÖDEVLERİ
BİLDİRİMLER
II. DEFTER TUTMA
III. BELGELER
VERGİ SUÇ VE CEZALARI
II. CEZALARDA İNDİRİM
EN ÇOK KULLANILAN TEMEL HESAPLAR
KASA
Tahsilat
Ödeme
Sayım Fazlaları Ve Noksanları

II. ÇEKLER
Vadeli Mevduat Hesaplarının Değerlemesi
B. Hisse Senetlerinde Dönem İçi Muhasebeleştirme
V. TİCARİ ALACAKLAR
VI. STOKLAR
VIII. BANKA KREDİLERİ
  IX. İLİŞKİLİ KİŞİLERLE OLAN HESAPLARIN DEĞERLEMESİ
X. ÖDENMEYEN SSK PRİMLERİ
XI. KDV HESAPLARININ İŞLEYİŞİ
XII. VERGİ KARŞILIĞI AYRILMASI
XV. DÖNEM SONU KAPANIŞ İŞLEMLERİ

 Ve çok daha fazlası…
AYRINTILI İÇERİK VE SİPARİŞ İÇİN TIKLAYINIZ…

http://newsletter.ozeldosyalar.biz.tr/link.php?M=71717&N=53&L=61&F=T

To stop receiving these
emails:http://newsletter.ozeldosyalar.biz.tr/unsubscribe.php?M=71717&C=68a766157805471f8b2fbab95196fb32&L=8&N=53