[Cwidget-users] ترفندهای بورس

shop mitrazaribaf4 at gmail.com
Thu Dec 27 21:52:38 UTC 2012

شما همه چيز را در مورد بورس ايران مي دانيد.

اگر شما هم مثل من فکر میکنید که فعالیت در بازار بورس و پولدار شدن از این
راه فقط به شانس بستگی دارد ، حتما این مطالب را تا پایان دنبال کنید ...

 حتما شما هم افرادي را سراغ داريد و يا دست كم از دوست و آشنا در مورد افرادي
شنيده ايد كه تنها از طريق فعاليت در بازار بورس سرمايه هنگفتي كسب كرده اند و
در ظرف مدت يكسال وضع ماليشان از اين رو به آن رو شده است!!!

من هم مثل شما با خودم فكر مي كردم كه اين افراد حتما آدم هاي خوش شانسي هستند
و پولدارشدن از طريق بازار بورس فقط به شانس بستگي دارد و به اين علت كه هيچ
وقت حاضر به ريسك كردن در زمينه ي سرمايه گذاري نبوده ام وارد بورس نشدم.تا
اينكه يكي از دوستان بسيار نزديكم وارد اين بازار شد و من از نزديك شاهد
پيشرفت روز به روز او بودم. بعد از كمي كنجكاو شدن در مورد نحوه فعاليت او به
اين نتيجه رسيدم كه هيچ اثري از شانس و اقبال در اين بازار وجود ندارد و همه
اينها شايد شايعاتي باشد كه بزرگان بازار بورس راه انداخته اند تا امثال من و
شما وارد اين بازار پر از پول نشويم.

 کتاب و سی دی

 isbn:978-600-5096-81-1

قيمت : 10000 تومان