[Cwidget-users] روشهای تجارت با چین

tehranbz mitrazaribaf4 at gmail.com
Tue Jan 8 15:23:44 UTC 2013

 روشهای تجارت با چین

بانك اطلاعات هشتصد هزار شركت معتبر چيني به همراه اطلاعات تماس

پیشنهاد می کنم قبل از هر گونه اقدامی برای

 خرید از چین حتما این محصول کامل واستثنایی را ببینید!!

حتما میدانید که درحال حاضر بیش از

 75 درصد واردات به ایران از چین صورت می گیرد.

به راحتی وبا اطمینان کامل وارد بازار

 کسب وکار وتجارت با چین شوید

حتما از محبوبیت همه گیر کالاهای چینی مطلع هستید.

با استفاده از این اطلاعات ارزشمند شما هم وارد

 بازار پر سود تجارت با چین شوید

شما هم از سود کلان بازار چین سهم خود را بردارید.

هزاران نمونه نامه انگليسي جهت ايجاد ارتباط و درخواست كاتالوگ و نمونه رايگان

یک شبه راه صدساله بروید با تجارت با چین

*بسته كامل*

*www.tehranbz.com* <http://www.tehranbz.com/>

قيمت : 28000تومان
قيمت : 16000 تومان

       [image: خريد
پستي]<http://marketnik.org/Card/add.php?PID=41250008china&checker=0>

بیش از هزاران منبع وتولیدکنندگان

وتوزیع کنندگان مورد تائید دولت وبازرگانی چین

شامل کاتالوگ وپروفایل تک تک

شرکتها وخدمات دهندگان چینی

<http://www.tehranbz.com/>

قيمت : 28000تومان
قيمت : 16000 تومان

      [image: خريد
پستي]<http://marketnik.org/Card/add.php?PID=41250008china&checker=0>

با قابلیت جستجوی کالا ومحصول

دارای کلیه اطلاعات شماره تلفنها وآدرسها وایمیلها

با قابلیت ارتباط با وبسایت با این محصول بی نظیر

نمایشگاه گوانگجو را به خانه بیاورید

*www.tehranbz.com* <http://www.tehranbz.com/>

قيمت : 28000تومان
قيمت : 16000 تومان

[image: خريد پستي]<http://marketnik.org/Card/add.php?PID=41250008china&checker=0>

کاملترین منبع اطلاعاتی برای تجارت در چین

قابل استفاده بسيار آسان

[...]

در صورت عدم ورود به سایت ایمیل مربوطه را از حالت اسپم خارج نمائید.
[image: web counter] <http://www.simplehitcounter.com/>