[D-m-team] Fra Dr. Mark Silvester

Dr.Mark Silvester jimmy_sigiro at kiselindonesia.com
Fri Jan 31 00:14:35 UTC 2014

Fra Dr. Mark Silvester
Brondesbury , North West
London England

Kjære venn ,

Jeg er Dr.Mark Silvester fra Brondesbury , North West London , her i England . Jeg jobber for UBS Investment Bank London grenen . jeg

skriver du fra mitt kontor som vil være av en enorm fordel for oss begge . I min avdeling , som er medlem av den

Group Executive Committee og Chief Risk Officer (Greater London regionkontor ) , oppdaget jeg en forlatt sum på £ 15

Millioner Great British Pounds Sterling ( Femten millioner britiske pund ) i en konto som tilhører en av våre

utenlandske kunder Late Mr. Steve Allen som dessverre mistet livet i en bilulykke inkludert hans kone og eneste

datter .

 Valget av kontakter du er vekket fra den geografiske natur hvor du bor , særlig på grunn av

følsomheten av denne transaksjonen . Banken tjenestemenn har ventet på noen av de pårørende til å komme opp for denne påstanden

men ingen har gjort det . Jeg personlig har vært mislykket i finne slektninger i 4 år nå , jeg søker ditt

samtykke til å presentere deg som pårørende / Will Betalingsmottakers til den avdøde av dette fondet , slik at utbyttet av denne

kontoen verdsatt til £ 15 millioner pund vil bli overført til din bankkonto som pårørende til Late Mr. Steve Allen .

 Dette vil bli utbetalt eller delt i disse prosenter, 60 % for meg og 40 % til deg . Jeg har sikret alle nødvendige juridiske

dokumenter som skal brukes til å sikkerhetskopiere dette kravet vi gjør . Alt jeg trenger å gjøre er å fylle inn ditt navn til dokumenter

og legalisere det i rettssalen her for å bevise at du som legitim betalingsmottakeren av fondet .

 Alt jeg trenger nå er ærlig samarbeid , taushetsplikt og tillit til at vi ser denne transaksjonen gjennom . jeg

garantere deg at dette vil bli behandlet under en lovlig ordning som vil beskytte deg mot eventuelle brudd på loven . jeg

ønsker du å forstå at jeg har jobbet i denne banken i 17 år , og jeg har vært i stand til å sikre alle juridiske dokumenter til

gjør at du arve dette fondet .

Vennligst gi meg følgende : Som vi har noen dager til å kjøre det gjennom dette er veldig URGENT PLEASE .

En . fullt navn
2.Your Direkte Mobilnummer
Tre . Du er kontaktadresse
4 . Fødselsdato

Etter å ha gått gjennom en metodisk søk , bestemte jeg meg for å kontakte deg håper at du vil finne denne avtalen interessant . vennligst

på bekreftelsen av denne meldingen og viser din interesse vil jeg gi deg mer informasjon . Forsøke å gi

meg vite din avgjørelse så snart som mulig .

Beste hilsen ,
Dr. Mark Silvester
mobilnummer +447042033578