[Dctrl-tools-devel] Com boa fé,With good faith, From Mrs Brown.

Mrs Emily Brown emily.brown52 at hotmail.com
Wed Jul 20 12:09:30 UTC 2016

Dear beloved one,

Greetings’
 i am. Mrs. Emily Brown a widow to late Engr.Robert Brown I am 56 years
old, suffering from pancreatic cancer. My condition is really bad and it
 is quite obvious that i won't live more than three months according to
my doctors. I am willing to donate the sum of 5.5 Million United States
Dollars out through you in other to help the poor widows, church of God
and the less privileged ones in your areas and to carry out other
charitable works.

Best regards,
Mrs. Emily Brown.

Caro amado,

 Saudações 'eu sou. Sra Emily Brown uma viúva para o final de
Engr.Robert Brown Eu sou 56 anos de idade, que sofre de câncer
pancreático. Minha condição é muito ruim e é bastante óbvio que eu não
vou viver mais de três meses de acordo com os meus médicos. Estou
disposto a doar a soma de 5,5 milhões de dólares dos Estados Unidos para
 fora através de você na outra para ajudar as viúvas pobres, a Igreja de
 Deus e os menos privilegiados em suas áreas e realizar outras obras de
caridade.

Cumprimentos,
Sra Emily Brown.