[debhelper-devel] Dr. Harry Thomas

Dr. Harry Thomas mrios at unefa.edu.ve
Mon Jan 18 14:23:30 UTC 2016

Др Хари Томас
Брондесбури, Нортх Вест
Лондон

Dragi prijatelju.

Ја сам др Хари Томас из Брондесбури, Нортх Вест Лондон, овде у Енглеској. Радим за УБС Инвестмент Банк Лондон. Ја вам пишем о пословном предлогу који ће бити од огромног користи за обоје. У мом одељењу, као члан Извршног одбора УБС инвестиционе банке и такодје главни официр ризика овдје у (Велика Регионална канцеларија Лондону). Открио сам у напуштену суму од 15 милиона Велике Британска фунта (петнаест милиона Греат Бритисх фунти стерлинга) у обзир да припада једној од наше спољне преминулог клијента, милијардер Бусинесс Ман (покојни господин Мојсије Саба Масри) из Мексика који је био жртва авионске несреће, што је резултирало до његове смрти и чланова његове породице. Саба је 51-годишњи. Такође, у авионској несрећи био са супругом и њихов син Аврам (Саба) и његова ћерка-у-закон.

Избор вас контактира је изазвао од географске природе где живите, посебно због осетљивости трансакције и поверљивости овог закона. Сада наша банка је чекао неко од родбине да дођу-уп за потраживања, али нико није урадио. Ја сам лично био неуспешан у проналажењу рођака за 10 месеца сада, тражим твој пристанак да вам представи као родбини / Вилл корисник на покојника, тако да су средства од овог рачуна у вредности од £ 15 милиона фунти могу бити плаћени за вас .

Ово ће бити исплаћена или дели у овим процентима, 60% за мене и 40% за вас. Ја сам обезбедио све неопходне правне документе који се могу користити за прављење резервних копија ову тврдњу Правимо. Све што треба да урадите је да попуните у вашим именима документима и легализовати га у суду ту да вам докаже као легитимног корисника. Све што сада треба је твоја искрена сарадња, поверљивост и поверење да нам омогућити виде ову трансакцију путем. Ја вам гарантујем да ће ово бити погубљени под легитиман аранжман који ће вас заштитити од било које кршење закона.

Молимо вас да наведете ме следеће: као што смо 7 дана да га покренете кроз. Ово је веома ХИТНО МОЛИМ.

1. Име и презиме:
2. Ваш мобилни телефон:
3. Ваша Контакт Адреса:
4. Иоур Аге:
5. Пол:

Пошто прошли кроз методичко претрагу, одлучио сам да вас контактирамо у нади да ћете наћи овај предлог интересантно. На вашем потврду ову поруку и указује свој интерес ће вам доставити са више информација. Настојати да јавите ми своју одлуку, него да те чекам.

С поштовањем,
Др Хари Томас

Број мобилног телефона +447937462412