[debhelper-devel] Od Dr.Mark Sylvester

Dr.Mark Silvester unidad_administrativa_nvaesparta at unefa.edu.ve
Wed May 4 05:44:32 UTC 2016

Od Dr.Mark Sylvester
Brondesbury, North West
Londýn Anglie

Drahý příteli.

Jsem Dr.Mark Sylvester z Brondesbury, North West London, tady v Anglii. Pracuji pro UBS Investment Bank London větev. Píši vám z mé kanceláře, která bude z obrovského přínosem pro nás oba. V mém oddělení, je členem výkonného výboru skupiny a Chief Risk Officer (Greater London Krajský úřad), jsem zjistil, opuštěné částku ve výši £ 15 milionů Great British Koruny (Patnáct milionů Velké britských librách) na účet, který patří k jednomu z našich zahraničních zákazníků Pozdní pan Steve Allen, který bohužel přišel o život při nehodě automobilu, včetně jeho manželky a jediná dcera.

Volba Vás kontaktovat se vzbudila z geografické povahy, kde žijete, obzvláště vzhledem k citlivosti této transakce. Úředníci banky bylo čekání na některý z příbuzných přijde-up pro toto tvrzení, ale nikdo nemá dělat.

Osobně jsem byl neúspěšný při rozmisťování příbuzným po dobu 4 let, mám usilovat o váš souhlas k vám jako další příbuzný / Bude příjemce, aby zemřelého tohoto fondu tak, že výtěžek z tohoto účtu oceněn na £ 15 milionů liber bude převedena na váš bankovní účet jako nejbližšího příbuzného pozdě Steve Allen.

To bude vyplacena, nebo sdílená v těchto procent, 60% pro mě a 40% na vás. Mám zajištěné veškeré nezbytné právní dokumenty, které budou použity pro zálohování toto tvrzení jsme tvorby. Jediné, co musíte udělat, je vyplnit vaše jména na dokumenty a legalizovat to u soudu dokázat, jste zde jako oprávněný příjemce fondu.

Všechny Žádám nyní je vaše upřímná Co-operace, důvěrnosti a důvěry k tomu, aby nás vidí tuto transakci prostřednictvím. Já vám zaručit, že to bude popraven za legitimní uspořádání, které bude chránit vás z jakéhokoli porušení zákona. Chci, abyste pochopili, že jsem pracoval v této banky na 17 let, a já jsem byl schopen zabezpečit všechny právní dokumenty k tomu, abyste zdědit tento fond

Uveďte, prosím, mi následující: jak máme pár dní na to běžet přes to je velmi naléhavé PROSÍM.

1. Celé jméno
2. Váš Direct Číslo mobilního telefonu
3. Vaše kontaktní adresa
4. Datum narození

S prošla metodický vyhledávání, rozhodl jsem se Vás kontaktovat doufat, že vás najdou tento obchod zajímavé. Prosím o vašem potvrzení této zprávy a uvedením Vašeho zájmu tě Furnish s dalšími informacemi. Usilovat o to, dejte mi co nejdříve znát své rozhodnutí.

S pozdravem,
Dr.Mark silvestr