[Debian-eeepc-devel] cześć

Meinze Klaus-peter mercybaby523 at gmail.com
Fri Oct 28 12:26:37 UTC 2016

pozdrowienia

  W krótkim wstępie, jestem prawnikiem Meinze Klauz Peter Od Niemczech,
  ale obecnie mieszka w Londynie, Wysłałem Ci wiadomość e-mail o swoich
  zmarłych krewnych, ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi od ciebie,
  zmarłego jest obywatelem Wasz kraj Polska, o tym samym nazwisku z was
  powiedział mi o tobie, i został skierowany do kontaktu z tobą przez
  kuzyna, który mieszka w Bydgoszcz, twój krewny zmarł kilka lat temu i opuścił
  rodzina i ogromna ilość pieniędzy $ 2,9 mln w banku UBS tutaj
  w Londynie, jestem jego osobistego adwokata i muszę swoją współpracę w celu
  pozwalają nam otrzymać pieniądze z th bankbefore wreszcie przejęcia przez
  od rządu, wyjaśnię szczegóły, gdy słyszę od ciebie