[Debian-hebrew-common] Debian Hebrew 1.0-rc2 screenshots

Baruch Even baruch at ev-en.org
Fri Aug 5 14:25:12 UTC 2005

kobi zamir wrote:

> כללי
> awk, less - אני חושב שאין אותם בבררת המחדל
> abiword-gnome gnumeric - אני חושב שאין אותם בבררת המחדל

less צריך להיות, אני אבדוק בכל מקרה.

> תכנות
> gnome-devel - חובה בכל בית
> lesstif-def - לאנשים זקנים שאוהבים מוטיפ
> gcc, g++ - חובה בכל בית
> devhelp, devhelp-books - ברור !
> manpages-dev - לאנשים שרוצים עזרה בקונסול

אני לא בטוח שאנחנו רוצים ספריות של גנום. אני יכול לקבל את הצורך ב-gcc.
מה אחרים חושבים? lesstif  נראה לי מיותר לחלוטין.

> ssh - כדי להתקשר למחשב שלך
> cvs, svn - בחר את המועדף עליך

פיספסתי את ssh? בושה. svn נראה לי יותר הגיוני.

> c2html

לא נראה לי. מי שבאמת רוצה להתעסק עם תכנות ראוי שידע להפעיל apt-get
ויתקין לעצמו כל ספריה וכלי תכנות שהוא רוצה.

> משחקים

הוספתי "קצת" משחקים ועברתי את 650MB האם אנחנו רוצים לעבור לדיסקים של 700MB?

> octave gnuplot maxima wxmaxima ivritex

הממ... מה אחרים חושבים?

ברוך