Re: [Debian-hebrew-common] סיוע כספי מעומתת המקור

kobi zamir kobi.zamir at gmail.com
Sat Oct 15 10:47:25 UTC 2005

הי ליאור

כדי למנוע אי הבנות בפעם הבאה, כדאי לשלוח הסברים ברשימת התפוצה. אני די לא
אוהב לקרא את מה שאורנה כותבת בשמי ועוד פחות אוהב לקרא את זה כאשר אני לא יודע
על מה מדובר.

אישית אני כן אשמח לתקציב, אנני עוזר בהכנת מדיות ההתקנה כרגע משום שהמחשב שלי
הושבת לפני בערך חודש ואני עובד עם לפטופ בן שש, סלרון 200 מגה-הרץ עם 32 מגה
זיכרון וללא צורב. בהיותי סטודנט מובטל אין לי כרגע תקציב לקנות מחשב חדש וזה
די מבאס. אני מבין שהמקור לא יכול לעזור בצורה מעשית לפרוייקטים חופשיים, לכן
שימח אותי לקרא את אורנה מדווחת שפרוייקטים חופשיים כבר לא צרכים תקציב, אני
מחכה לרגע שזה יתפוס לגבי.

לסיכום, בפעם הבאה שאתה מסכם משהוא עם מישהוא בקשר לפרוייקט, _אנא_ שלח מייל
לרשימת התפוצה.

בי, קובי.