[Debian-hebrew-common] Animtutmaker: זקוק למפתחים

שלומי ישראל sijproject at gmail.com
Sat Nov 10 20:02:54 UTC 2007

לרשימת התפוצה שלום,

לפני כשנה התחלתי פרוייקט ב־SourceForge, בשם Animtutmaker.  הקמת
הפרוייקט נבעה בעקבות מחסור של תוכנה טובה, חופשית ותומכת עברית. קיום של
תוכנה זו לדעתי, הינו אינטרס חשוב גם של דביאן-עברי ולכן אני מוצא לנכון
לפרסם בקשה זו כאן.

התוכנה בעיקרה תפקידה להוות פלטפורמה נוחה ליצירת מדריכי וידאו בלינוקס.
לפחות לפני שנה, כשחיפשתי תוכנה טובה ליצירת מדריכי וידאו, עם תמיכה מלאה
בעברית, לא מצאתי. לדעתי מדריכי וידאו יכולים להעשיר ולעזור לחווית
השימוש בשולחן העבודה הלינוקסי עבור המשתמש המתחיל, ולכן חשוב מאוד
להתמקד גם בפן הזה.

עכשיו מתחילה הבעיה, למי שלא יודע אני התגייסתי לא מזמן ולפחות לתקופה
הקרובה אני לא אהיה ממש זמין. בגלל שאני ו־eMamo השקענו בה די הרבה זמן
ודי הרבה קוד, חבל לי לראות שזה יתבזבז. לכן הפרוייקט זקוק למפתחים
נוספים שישקיעו בה קצת.

התוכנה כתובה בפייתון (וקצת C++‎), עם GTK+‎ ו־Glade.

ניתן להוריד את הקוד מ־SVN
http://sourceforge.net/svn/?group_id=171154

דף הפרוייקט ב־SourceForge
http://sourceforge.net/projects/animtutmaker