[Debian-hebrew-package] שאלה לגבי תכנת ה OCR בעברית

kobi zamir kobi.zamir at gmail.com
Wed Apr 28 10:27:01 UTC 2010

שלום אלון,

תודה על פנייתך

1. התכנה אינה חינמית, היא מפורסמת תחת רשיון GPL המאפשר לקבל שרות
והתקנה מספקים שונים ללא ללא נעילה לספק מסויים או אפילו יצרן התכנה.
2. תכנת ההדגמה שראיתה באתר אינה מיועדת למערכת הפעלה חלונות, ואינה
מסוגלת לשמור PDF בשכבות (שכבת טקסט מוסתר שעבר OCR ושכבת תמונה מקורית)
3. אני מכיר שני ספקים שאולי יהיו מעוניינים לעזור לך תמורת תשלום,
כיתבתי את שנייהם לנוחיותך:
איש קשר: "diego " <diegoiast_AT_gmail.com> דיאגו איסטרובאני, עצמאי
איש קשר: "ik" <idokan_AT_gmail.com>, עידו קנר, חברת לינסיפ
4. תוכל לחפש ספקים נוספים ע"י פניה לרשימת התפוצה של מפתחים העוסקים
בתכנה חופשית בארץ:
דואר למשלוח: linux-il_AT_cs.huji.ac.il

לג בעומר שמח
קובי