[Debian-olpc-devel] muszę usłyszeć od Ciebie

Davis Ryan gaolong at bucea.edu.cn
Mon Feb 5 09:21:30 UTC 2018

Mój przyjaciel

Proszę przyjąć moje szczere przeprosiny, jeśli mój mail nie spełnia Twoje osobiste etyki.

To jest moja trzecia wiadomość wysyłam do Ciebie, i starali się skontaktować się z wami po naszej ostatniej dyskusji, ale nie mógł dotrzeć, proszę zezwolić mi na doradztwo banku do drutu sumę £ 12, 280.000.00 milionów funtów (transfer) na konto dla Ciebie i do akcji .

Nadal pracuję w dziale zarządzania kontami, monitorując sieć finansową tutaj w Zjednoczonym Królestwie. Podobać się ja mają być zachwycony Jeśli możesz dostać w tył do mnie pilnie byle tylko ja puszka metalowa doradzić wyższa oferta u jak my puszka metalowa postępować w dostawanie ten fundusz przelew wobec twój mianować rachunek bankowy bezpośrednio. I nasz stosunek podziału pozostają takie same, 45% dla Ciebie i 55% dla mnie.

Również z moich dochodzeń i potwierdzeń właściciela tego konta, według nazwy (Bob Anderson) złożył Cię jako jego najbliższych krewnych, zmarł w styczniu 31 2000.

Podobać się zapewnić mi ten kolejne równie mamy 7 czasy wobec biegać ono przez tak:

1. imię i nazwisko.
2. Twój bezpośredni numer telefonu komórkowego.
3. Twój adres kontaktowy.
4. Twój wiek.
5. Twój zawód.
6. numer faksu.