2000 de tipografii si firme de promotionale

BursaDePrint.ro bursadeprintro at gmail.com
Thu Jul 19 16:48:43 UTC 2012

Inchipuie-ti ca ti-am adus in birou peste 2000 de producatori de pe piata
de print si promotionale. Crede-ne ca i-am inghesuit pe toti in propriul
tau calculator. Imagineaza-ti ca mausul tau este fermecat si ca, in cateva
clicuri, pe www.bursadeprint.ro gasesti firme care sa-ti satisfaca cele mai
variate comenzi.

Materiale tiparite, obiecte personalizate, ambalaje, bannere, colantari,
grafica, firme luminoase – le ai pe toate intr-un singur loc. Completezi
pe site cererea cu ce te intereseaza si toti producatorii nostri care fac
acele lucruri iti trimit ofertele lor. Apoi nu ai decat sa alegi.
Incredibil, nu?

http://publicitateworldwide.com/apps/link.php?M=368367&N=4&L=1&F=T »
(dureaza 30 de secunde si aveti raspuns garantat in 2-3 ore.)

Cu stima,
Ionut Parvu
Bursa de Print
021 327 50 40