Hello sweetie

judy peterson judy4me at ymail.com
Thu Mar 15 11:09:58 UTC 2012

Hello sweetie

My name is Judy, i am 25yrs old, i'm a free minded, open hearted girl, i
like to take life as easy as i could, i'm one of the few that still
believes in friendship,love, trust and signs,it will be my sincere pleasure
to be your friend if you don't mind, i hope you will not take my request
for granted, feel free to email me at my private email address,(
judy4me at ymail.com) i look forward to hear from you soon.
Take care.

judy

Hallo lieverd

Mijn naam is Judy, ik ben 25yrs oud, ik ben een vrije geest, open hart
meisje, ik hou van het leven te nemen net zo makkelijk als ik kon, ben ik
een van de weinige die nog gelooft in vriendschap, liefde, vertrouwen en
tekenen , het zal mijn oprechte genoegen om je vriend zijn als je het niet
erg te zijn, ik hoop dat je niet mijn verzoek om het toegekende, voel je
vrij om me te mailen op mijn prive e-mailadres te nemen, (judy4me at ymail.com)
Ik kijk ernaar uit van u te horen binnenkort.
Let op.

Judy