hallo

Fidele Diby fidelediby1 at gmail.com
Thu Jan 22 09:33:12 UTC 2015

hallo
Mijn naam is Fidele Dibya. Ik ben de enige dochter van wijlen de heer en mevrouw Gabriel Dibya. Mijn vader was een uitstekende olie en gas aannemer in West-Afrika voordat hij stierf in 2014. Hij heeft ook uitgebreide investeringen in vastgoed, de landbouw en de banksector. Mijn moeder stierf samen met mijn broers en zussen in een gruwelijke verkeersongeval langs Yamoussoukro uitdrukkelijke manier, toen ik was amper negen jaar oud was, en sindsdien nam mijn vader me zo bijzonder dat zijn enige kind / erfgenaam.

Ik vroeg voordat contact met u op en ik dacht dat u de rechtmatige persoon om mij te helpen mijn afschuwelijke situatie. Neem ik uw hulp nodig om mijn geërfd geld over $ 7.500.000 aan investeringen ventures van het land onder de zorg en richtlijnen, terwijl ik mijn opleiding na de overdracht zal worden voortgezet in het land nodig heeft.

Het is mijn verlangen om over te komen naar uw land om mijn opleiding te bevorderen terwijl u investeren en beheren van mijn geërfd geld. Gelieve Ik ben een wees en ik uw hulp nodig om mijn geërfd geld overmaken naar uw land nodig. Ik zou ook uw hulp nodig om een leuke school voor me te zorgen in uw land, waar ik mijn opleiding zal doorgaan.

Ik ben bereid om u 20% van de totale som te bieden als compensatie voor uw inspanning / input na de succesvolle overdracht van mijn geërfd geld op uw account genomineerd. Zodra ik uw reactie vertoning van uw interesse om mij te helpen om geld naar uw land, zal ik u alle nodige informatie die u nodig hebt om verder te gaan tegen het overmaken van geld naar uw account te geven als ik denk dat deze transactie zal worden afgerond binnen een paar enkele dagen u uw interesse om mij te helpen betekenen.

Anticiperen van u te horen afgelopen.

Bedankt en God zegene u.
oprecht
Fidele Diby