[helix-maintainers] hello Dear,

cynthia prettybabygirl at att.net
Sun Sep 26 23:20:12 UTC 2010

hello Dear,

My name is Miss Cynthia, I got your contact and I am interested to know
you and be friendly with you. I would appreciate if we get acquainted
as soon as possible, you can contact me through my private e-mail
stated below so we can know us better.

My private e-mail:

I am fully convinced that we can start here, because one has to know
someone. I understand that race or distance does not matter but loving
and caring matters a lot in life. I look forward to hearing more from
you soonest.

Regards,

Miss Cynthia.

Please contact me directly to my e-mail address so I'll send you my photo ok thanks.

(cynthiayak90 at yahoo.in)

Dobrý den Vážení,

Mé jméno je Miss Cynthia, mám svůj kontakt a mám zájem, aby věděli, a
je přátelské s vámi. Ocenil bych, kdybychom seznámit co nejdříve,
můžete mě kontaktovat přes můj soukromý e-mail je uvedeno níže, abychom
mohli lépe vědět, nám.

Můj soukromý e-mail:

Jsem plně přesvědčen, že můžeme začít tady, protože člověk musí vědět
někdo. Chápu, že rasa nebo vzdálenosti nezáleží, ale milující a
starostlivá hodně věcech v životě. Těším se na jednání více od vás
nejdřív.

S pozdravem,

Miss Cynthia.

Prosím, kontaktujte mě přímo na můj e-mailovou adresu, pošlu vám foto ok díky.

(Cynthiayak90 at yahoo.in)