Subject: [Pkg-cacti-maint] Snimanja energetskih fenomena na bosanskim piramidama

From: Piramida Sunca <[email-masked]>
Date: Sun, 14 Sep 2014 04:20:24 +0200

Vijesti iz svijeta piramida najaktivnije arheološke lokacije na svijetu

Mjesečni izvještaj za august 2014. donosi:
-	Legendarni Graham Hancock na bosanskim piramidama 
-	Potvrđena veza između podzemnih tunela i piramida 
-	Briljantni profesor Konstantin Mejl o Podzemnom labirintu Ravne 
-	Energetska zraka na vrhu Bosanske piramide Sunca 
-	Konferencija “Skrivena historija” u Sarajevu početkom septembra 
-	Tellinger, Uvarov, Dona i Osmanagić u Cankarjevom domu 

LEGENDARNI GRAHAM HANCOCK NA BOSANSKIM PIRAMIDAMA
U posjeti Bosanskoj dolini piramida boravio je u julu 2014. autor bestselera
“Fingerprints of God” (“Otisci prstiju Bogova”), legendarni
istraživač i publicist Graham Hancock iz Londona. On je posjetio sve
visočke lokacije na kojima već devet godina radi Fondacija “Arheološki
park: Bosanska piramida Sunca”: Podzemni labirint Ravne, Bosansku piramidu
Sunca (betonske blokove na sjevernoj strani i vrh piramide), Bosansku
piramidu Mjeseca, tumulus u Vratnici i KTK tunele. Osim obilaska lokacija s
Osmanagićem, susreo se i sa stručnim timom Fondacije u čijem su sastavu:
arheološki menađer, antropolog, geolog i arheolog. Posjetio je i
laboratorije Fondacije za keramiku i kamen te se upoznao s naučnom
metodologijom pronalaska, sortiranja, dokumentiranja i zaštite artifakata.
U nezvaničnoj izjavi za turiste i volontere Hancock je rekao: 
“Ovom projektu treba dati šansu. Sramno je ponašanje svjetske
arheološke zajednice koja je pokušavala da zaustavi projekt istraživanja
bosanskih piramida. Podzemni tuneli su fascinantni.”
Detaljan izvještaj Hancock će uskoro objaviti na svojoj web i FB stranici,
a lokacija bosanskih piramida će naći svoje mjesto u novom, dopunjenom
izdanju “Fingerprints of God” koja izlazi 2015. godine povodom dvadesete
godišnjice prvog izdanja. Više:
http://bosnianpyramids.info/hr/lt.php?c=2&m=2&nl=2&s=7f4f2baa6970f37cd84fad8e63d8e32e&lid=5&l=-http--piramidasunca.ba/bs/aktuelnosti/item/9406-legendarni-graham-hancock-na-bosanskim-piramidama.html

DOKAZANA VEZA IZMEĐU BOSANSKE PIRAMIDE SUNCA I PODZEMNIH TUNELA RAVNE
U Visokom je u sedmodnevnoj istraživačkoj posjeti, u periodu
24.07.-31.07.2014., boravio inžinjer zvuka iz Finske Heikki Savolainen. On
je vršio snimanja elektromagnetnih, ultrazvučnih i infrazvučnih fenomena
u Bosanskoj dolini piramida. Preliminarni zaključci istraživanja dokazali
su postojanje anomalija koje se ne mogu objasniti prirodnim djelovanjem:    
           
-	Kontinuirano elektromagnetno (EM) i ultrazvučno (UZ) zračenje na vrhu
Bosanske piramide Sunca
-	Korelacija između  EM i UZ zračenja na vrhu Bosanske piramide Sunca i
Podzemnih tunela, što potvrđuje da je riječ o istom građevinskom
kompleksu
-	Korelacija između svih lokacija Bosanske doline piramida i generiranje
energetskog vorteksa iz doline. Više:
http://bosnianpyramids.info/hr/lt.php?c=2&m=2&nl=2&s=7f4f2baa6970f37cd84fad8e63d8e32e&lid=6&l=-http--piramidasunca.ba/bs/aktuelnosti/item/9433-dokazana-veza-izme%C4%91u-bosanske-piramide-sunca-i-podzemnih-tunela-ravne.html

BRILJANTNI PROFESOR KONSTANTIN MEYL NA BOSANSKIM PIRAMIDAMA
Jedan od najvećih umova današnjice, prof.dr. ing. Konstantin Meyl iz
Njemačke, došao je u posjet Fondaciji “Arheološki park: Bosanska
piramida Sunca” krajem jula i početkom augusta 2014. Pažnju mu je
privuklo otkriće bosanskih piramida i njihove energetske karakteristike.
Nakon posjete Podzemnom labirintu Ravne njegov zaključak je bio da je jedna
civilizacija ostavila iza sebe vrijedne (tehnološke) artifakte, do kojih je
slijedeća pokušala doći. Izrazio je svoje divljenje na načinu na koji
Fondacija organizira iskopavanje, arheološkoj metodologiji i naučnom
pristupu istraživanju. Na koncu svoje posjete profesor Meyl je održao
briljantno predavanje za stručni tim Fondacije i volontere, izlažuci
osnove svojih teorija o neutrinima kojima ruši Njutnovu fiziku, Maksvelovu
termodinamiku i Ajnštajnovu teoriju relativiteta, afirmirajući Teslina
dostignuća. Više:
http://bosnianpyramids.info/hr/lt.php?c=2&m=2&nl=2&s=7f4f2baa6970f37cd84fad8e63d8e32e&lid=7&l=-http--piramidasunca.ba/bs/aktuelnosti/item/9435-briljantni-profesor-konstantin-meyl-na-bosanskim-piramidama.html

PONOVO POTVRĐENO POSTOJANJE ELEKTROMAGNETNE ZRAKE NA VRHU BOSANSKE PIRAMIDE
SUNCA
Njemački istraživač i autor Werner Betz pridružio se istraživačkom
timu Fondacije “Arheološki park: Bosanska piramida Sunca” koncem jula
2014. Prilikom svog boravka u Bosanskoj dolini piramida vršio je snimanja
elektromagnetnih fenomena na piramidama i u podzemnim prahistorijskim
tunelima. Betz je autor više knjiga, a njegova posljednja pod nazivom
“Krafte aus dem Nichts – Geheimnisvolle Orte und ratselhafte Energien”
tretira drevne megalitne lokacije, menhire, dolmene i svetišta. Praveći
komparativnu analizu zaključio je da su drevni narodi bili tehnološki i
naučno mnogo napredniji nego što im to dozvoljava konvencionalna nauka.
Nakon mjerenja u Visokom Betz je održao predavanje za stručni tim
Fondacije i volontere Pete smjene zaključujući da postoji prisustvo
elektromagnetnog zračenja na vrhu Bosanske piramide Sunca frekvencije
28.125 kHz čime je potvrdio ranija mjerenja stručnjaka za energetske
fenomene. Više:
http://bosnianpyramids.info/hr/lt.php?c=2&m=2&nl=2&s=7f4f2baa6970f37cd84fad8e63d8e32e&lid=8&l=-http--piramidasunca.ba/bs/aktuelnosti/item/9434-ponovo-potvr%C4%91eno-postojanje-elektromagnetne-zrake-na-vrhu-bosanske-piramide-sunca.html

TELLINGER, UVAROV, DONA I OSMANAGIĆ U CANKARJEVOM DOMU
Vodeći svjetski istraživači drevnih tehnologija, piramida i misterioznih
artifakata Michael Tellinger, Valery Uvarov, Klaus Dona i Semir Osmanagić
održat će dvodnnevnu konferenciju u slovenskom kulturnom hramu Cankarjevom
domu 8. i 9. septembra 2014. pod nazivom “Piramide i drevne
tehnologije”. Više:
http://bosnianpyramids.info/hr/lt.php?c=2&m=2&nl=2&s=7f4f2baa6970f37cd84fad8e63d8e32e&lid=8&l=-http--piramidasunca.ba/bs/aktuelnosti/item/9434-ponovo-potvr%C4%91eno-postojanje-elektromagnetne-zrake-na-vrhu-bosanske-piramide-sunca.html

PRODUCENT “INDIJANA DŽONSA” SNIMA FILM O BOSANSKIM PIRAMIDAMA
Istina o postojanju bosanskih piramida svakodnevno obilazi čitav svijet, a
zaintrigirala je i nagrađivanu redateljku Gulrukh Khan koja je svoje mjesto
u filmskom svijetu zaslužila fantastičnom TV serijom ''Blue Velvet In
Sinai' (Plavi baršun u Sinaju). Ove serije Khan je snimila s Ricom
O'Barryjem, dobitnikom Oskara za 'The Cove'. Khan će uskoro početi sa
snimanjem dokumentarnog filma o bosanskim piramidama “Unknown Journey”
(Nepoznato putovanje), a počasni producent filma bit će čuveni Robert
Watts, zvijezda filmske industrije koji je u svojoj dugogodišnjoj i iznimno
uspješnoj karijeri producirao “Ratove zvijezda” i “Indianu Jonesa”.
Watts je, kako je sam rekao, oduševljen saznanjem da u srcu Evrope
“spavaju” najveće piramide na svijetu, a entuzijazam i upornost dr.
Semira Osmanagića u procesu istraživanja ovih monumenata okarakterizirao
je kao nevjerovatne i vrijedne svakog divljenja. Više:
http://bosnianpyramids.info/hr/lt.php?c=2&m=2&nl=2&s=7f4f2baa6970f37cd84fad8e63d8e32e&lid=9&l=-http--piramidasunca.ba/bs/aktuelnosti/item/9426-producent-%E2%80%9Cindiana-jonesa%E2%80%9D-dio-filmske-ekipe-koja-radi-na-dokumentarnom-filmu-o-bosanskim-piramidama-2.html
                  
KONFERENCIJA “SKRIVENA HISTORIJA” U SARAJEVU U SEPTEMBRU: 
Međunarodna naučna konferencija o bosanskim piramidama pod nazivom
“Skrivena historija” bit će održana od 31. augusta do 6. septembra
2014. u sarajevskom hotelu “Saraj”. Marko Pogačnik (Slovenija) će
govoriti o megalitima i protoku energija, dr. Hana Blochova (Češka) o
drevnim civilizacijama u Srednjoj Europi, dr. Igor Šipi (Hrvatska) o
zlatnom rezu između Atlantisa, Bosanskih piramida i Babilona, Michael
Tellinger (Južna Afrika) o megalitnim krugovima u Africi i slobodnoj
energiji, Klaus Dona (Austrija) o artifaktima prije civilizacije homo
sapiensa, Valey Uvarov (Rusija) o energiji piramida, Goran Marjanović
(Srbija) o Teslinim energijama i bosanskim piramidama, Tim Moon (Novi
Zeland) o otkrićima tokom arheološke sezone 2014. u Bosanskoj dolini
piramida, a dr. Semir Osmanagić (Bosna i Hercegovina) o otkrivenoj tajni
piramida. Prijave: [email-masked] 

Click here to unsubscribe from future mailings:
http://bosnianpyramids.info/hr/box.php?nl=2&c=2&m=2&s=7f4f2baa6970f37cd84fad8e63d8e32e&funcml=unsub2