Subject: [Pkg-cacti-maint] filmovix.org - gledanje filmova

From: "film" <[email-masked]>
Date: Mon, 05 Jan 2015 18:13:03 +0000

Šta je potrebno za gledanje filmova preko interneta

Da biste gledali film preko weba trebate imati dobar internet protok. Već
osnovni ADSL protok je dovoljan, kao i kablovski internet. Zatim, neophodan
vam je solidan, prosečan pc ili lap top sa HDMI priključkom ili nekim
drugim AV priključkom koji ima i vaš televizor..

Prvo uporedite koji priključak ima vaš TV a koje računar, pa kada
nadjete zajednički, onda ih povežite kablom.

Kako funkcioniše?

- Vrlo jednostavno. Odete na sajt sa filmovima, izaberete neki besplatni
film, instalirate tražene kodeke i slične av programe ako vam trebaju za
gledanje filma, i pustite film. Na TV-u vaš ekran prebacite na source –
kanal na kome vam je HDMI ili neki drugi priključak sa računarom. I
gledate besplatni film po izboru.

Ponekad je potrebno s vremena na vreme očistiti keš iz računara –
CTRL+SHIFT+DEL. Takodje, ako vam film usporava, pokušajte da smanjite
rezoluciju filma na samom sajtu, jer je verovatno rezolucija velika i
internet nema dovoljnu brzinu da film normalno isprati. Imate dugme CC za
prevod kao na YT.

Pravo je vreme da krenete više koristiti internet opcije umesto
dosadašnjih klasičnih.

Posetite nas:
http://pet.prevodim.com/interspire/link.php?M=187265&N=3&L=1&F=T

To stop receiving these
emails:http://pet.prevodim.com/interspire/unsubscribe.php?M=187265&C=f5cc3338c4766c7f2f3b25c7962fb88a&L=1&N=3