Subject: [Pkg-cacti-maint] Hej min kära

From: Mrs Rose Higgins <[email-masked]>
Date: Sun, 12 Nov 2017 04:45:38 +0100 (CET)

Hej skat,

Jeg håber, at denne meddelelse opfylder dig med et godt helbred, jeg ved, 
dette brev vil komme til dig som en overraskelse, men jeg beder dig om at 
tage din tid og læse den omhyggeligt. Jeg skriver denne besked fra min syge 
seng.
Mit navn er fru Rose Higgins, jeg er en 68-årig enke, jeg er en amerikansk 
statsborger og en meget religiøs kristen.

Jeg har kæmpet med kræft. Det er på et meget kritisk stadium lige nu, og 
jeg er blevet informeret af de medicinske eksperter, at jeg har få uger til 
at leve, det har været den mest smertefulde og vanskelige periode i mit 
liv, jeg ønsker ikke denne oplevelse til min værste fjende .

Jeg har nogle penge, som jeg arvede fra min sene mand, summen af £ 7,8 
millioner britiske pund, der er deponeret i mit navn i en bank i London, 
Det Forenede Kongerige. Jeg har brug for en meget ærlig og troværdig 
person, der kan bruge disse penge til velgørenhedsværker på mine vegne. Jeg 
ønsker ikke at donere disse penge til en etableret 
velgørenhedsorganisation, fordi flertallet af dem har vist sig at berige 
sig i stedet for at gøre det egentlige velgørenhedsarbejde, som de får 
donationer til.

Så jeg vil give disse penge til dig, så du kan bruge den til 
velgørenhedsværker. Jeg fandt din e-mail-adresse fra internettet efter at 
have søgt og beder til Gud og beder Gud om at vise mig den rigtige person. 
Jeg stoler på mine instinkter, og jeg træffer vurderinger baseret på, hvad 
mit hjerte fortæller mig. Så jeg tror stærkt på, at du er den rigtige 
person til at gøre dette velgørenhedsarbejde, derfor sender jeg denne 
besked til dig.

Jeg vil forsikre Dem om, at dette ikke er en stjålet penge, det er rene 
penge fri for enhver form for ulovlighed, og der er ingen risiko eller fare 
involveret i denne proces. Der vil være ordentlig og legitim overdragelse 
af ejerskab, som vil blive håndteret af min advokat.

Du vil tage 25 procent af disse penge til personlig brug og derefter bruge 
75 procent til velgørenhedsarbejdet. Jeg har brug for en forsikring fra dig 
om, at du vil udføre dette velgørende arbejde med yderste oprigtighed.
Dit hurtige svar vil blive meget værdsat, så jeg kan give dig mere 
detaljerede oplysninger.

Med venlig hilsen

Mrs.Rose Higgins