Subject: [Pkg-cacti-maint] filmovix.org na računalu

From: "film" <[email-masked]>
Date: Fri, 09 Jan 2015 17:50:04 +0000

Šta je potrebno za gledanje filmova preko interneta

Za gledanje film preko weba trebate imati dobar internet protok. Već
osnovni ADSL protok je dovoljan, kao i kablovski internet. Zatim, neophodan
vam je solidan, prosječan pc ili laptop s HDMI priključkom ili nekim
drugim AV priključkom koji ima i televizor.

Prvo usporedite koji priključak ima vaš TV a koje računalo, pa kada
nadjete zajednički, onda ih spojite kabelom.

Kako funkcioniše?

- Vrlo jednostavno. Odete na stranicu sa filmovima, odabrati neki besplatni
film, instalirati tražene kodeke i slične av programe ako vam trebaju za
gledanje filma, i pustite film. Na TV-u vaš zaslon prebacite na source -
kanal na kojem vam je HDMI ili drugi priključak s računalom. I gledate
besplatni film po izboru.

Ponekad je potrebno s vremena na vrijeme očistiti keš iz računala - CTRL
+ SHIFT + DEL. Takodje, ako vam film usporava, pokušajte smanjiti
razlučivost filma na samom sajtu, jer je vjerojatno rezolucija velika i
internet nema dovoljnu brzinu da film normalno isprati. Imate gumb CC za
prijevod kao na YT.

Pravo je vreme da krenete više koristiti internet opcije umesto
dosadašnjih klasičnih.

Posjetite nas:
http://pet.prevodim.com/interspire/link.php?M=187265&N=6&L=1&F=T

To stop receiving these
emails:http://pet.prevodim.com/interspire/unsubscribe.php?M=187265&C=f5cc3338c4766c7f2f3b25c7962fb88a&L=1&N=6