Subject: [Pkg-cacti-maint] Mail delivery failed: returning message to sender

From: Mail Delivery System <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Jan 2021 22:57:33 -0500

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

  [email-masked]
    host alioth-lists-mx.debian.net [185.73.44.171]
    SMTP error from remote mail server after end of data:
    550-This message has been identified as spam (scored 6.0). Please contact
    550 postmaster if you feel this is in error.

Subject: Ik heb je masturbatie video
From: [email-masked]
To: [email-masked]
Date: 29 Jan 2021 19:57:25 -0800

Hallo! Ik ben een professionele coder en ik heb het 
besturingssysteem van je apparaat gehackt toen je de website voor 
volwassenen bezocht. Ik kijk al een paar maanden naar je 
activiteit. Als je niet begrijpt waar ik het over heb, kan ik het 
uitleggen ... mijn trojan-malware geeft me toegang tot het 
systeem van mijn slachtoffer. het is multiplatform-software met 
hVNC die kan worden geïnstalleerd op telefoons, pc en zelfs tv-
besturingssystemen ... Het heeft geen AV-detecties omdat het 
gecodeerd is en niet kan worden gedetecteerd omdat ik de 
handtekeningen elke 4 uur bijwerk. ik kan je camera aanzetten, je 
logboeken opslaan en alles doen wat ik wil en je merkt er niets 
van. Nu heb ik al je contacten, sm-gegevens en alle logboeken van 
chats voor de laatste 2 maanden, maar het is niet erg handig 
zonder iets dat je reputatie kan bederven ... Ik heb je 
masturbatie opgenomen en de video die je hebt bekeken. het was 
walgelijk. Ik kan je leven vernietigen door dit spul naar 
iedereen te sturen die je kent. Als je wilt dat ik dit spul 
verwijder en problemen vermijd, moet je $ 1000 naar mijn BTC-
adres sturen: 1Q7VHR6XgCUFGTUDfVoaGTxLQUwR4xjHMv   Als u niet 
weet hoe u BTC moet kopen, gebruik dan Google, er zijn veel 
handleidingen over het gebruiken, uitgeven en kopen van deze 
cryptocurrency. U heeft vanaf nu 48 uur om de betaling af te 
ronden. Ik heb een melding dat je dit bericht leest ... Tijd is 
verdwenen. Probeer niet te reageren, want dit e-mailadres is 
gegenereerd. Probeer niet te klagen, want dit en mijn BTC-adres 
kunnen niet worden achterhaald. Als ik merk dat je dit bericht 
hebt gedeeld, ontvangt iedereen je gegevens. Doei!