Subject: [Pkg-cacti-maint] filmovix.org - filmovi na računalu

From: "emark" <[email-masked]>
Date: Sat, 03 Jan 2015 13:18:02 +0000

gledaj online filmove potpuno besplatno...

http://pet.prevodim.com/interspire/link.php?M=181660&N=11&L=8&F=T

** Šta je potrebno za gledanje filmova preko interneta
(http://pet.prevodim.com/interspire/link.php?M=181660&N=11&L=8&F=T)

------------------------------------------------------------

Da biste gledali filmiće preko weba trebate imati dobar internet protok.
Već osnovni ADSL protok je dovoljan, kao i kablovski internet. Zatim,
neophodan vam je solidan, prosječan pc ili lap top sa HDMI priključkom
ili nekim drugim AV priključkom koji ima i vaš televizor..

Prvo usporedite koji priključak ima vaš Televizor a koje računalo, pa
kada nadjete zajednički, onda ih spojite kabelom.

Kako funkcionira?

- Vrlo jednostavno. Odete na sajt sa filmovima, izaberete neki besplatni
filmić, instalirate tražene kodeke i slične av programe ako vam trebaju
za gledanje filma, i pustite video. Na Televizoru-u vaš zaslon prebacite
na source – kanal na kome vam je HDMI ili neki drugi priključak sa
računalom. I gledate besplatni video po izboru.

http://pet.prevodim.com/interspire/link.php?M=181660&N=11&L=7&F=T  CRTANI

http://pet.prevodim.com/interspire/link.php?M=181660&N=11&L=4&F=T    NOVI 

http://pet.prevodim.com/interspire/link.php?M=181660&N=11&L=3&F=T  STRANI

http://pet.prevodim.com/interspire/link.php?M=181660&N=11&L=5&F=T   HORORI

http://pet.prevodim.com/interspire/link.php?M=181660&N=11&L=5&F=T   ROMANSE

http://pet.prevodim.com/interspire/link.php?M=181660&N=11&L=6&F=T 
PORODIČNI

Ponekad je potrebno s vrijemena na vrijeme očistiti keš iz računala -
CTRL + SHIFT + DEL. Takodje, ako vam video usporava, pokušajte smanjiti
razlučivost filma na samom sajtu, jer je vjerojatno rezolucija velika i
internet nema dovoljnu brzinu da video normalno isprati. Imate gumb CC za
prijevod kao na YT.

Pravo je vrijeme da krenete više koristiti internet opcije umjesto
dosadašnjih klasičnih.
http://pet.prevodim.com/interspire/link.php?M=181660&N=11&L=8&F=T

Posjetite nas: www.filmovix.org
(http://pet.prevodim.com/interspire/link.php?M=181660&N=11&L=8&F=T)

http://pet.prevodim.com/interspire/link.php?M=181660&N=11&L=2&F=T

Twitter http://pet.prevodim.com/interspire/link.php?M=181660&N=11&L=2&F=T

http://pet.prevodim.com/interspire/link.php?M=181660&N=11&L=8&F=T

Website http://pet.prevodim.com/interspire/link.php?M=181660&N=11&L=8&F=T

============================================================

Odjavi se sa liste
http://pet.prevodim.com/interspire/link.php?M=181660&N=11&L=9&F=T