[Secure-testing-team] Android uygulamanız GooglePlay' de hemen yer alsın.

Ay Bilişim Teknolojileri messenger at aybilisimwindows.com
Thu Feb 28 08:42:14 UTC 2013

Your email client cannot read this email.
To view it online, please go here:
http://www.aybilisimwindows.com/messenger/display.php?M=71546&C=5f3e400c32817b5b83c8e2f9781c4011&S=20&L=1&N=7

To stop receiving these
emails:http://www.aybilisimwindows.com/messenger/unsubscribe.php?M=71546&C=5f3e400c32817b5b83c8e2f9781c4011&L=1&N=20

 500 milyondan fazla ANDROID işletim sistemi kullanan cihazın
bulunduğu bu büyük pazarda yer almalısınız!

Android işletim sistemine sahip akıllı telefonlar ve tabletler
artık her yerde. Akıllı telefonlar pazarında androidin payı 2012
yılının üçüncü çeyreğinde bir önceki yılın aynı dönemine
kıyasla
 %52.5 tan, %72.5 e yükseldi. Her gün 1.300.000 (bir milyon
üçyüzbin) yeni android cihaz aktive olmaktadır. Bununa karşın
Apple’ ın iOS unun payı, 2011 yılının üçüncü çeyreğinde %15
iken,
 2012 yılının üçüncü çeyreğinde %13.9 a gerilemiştir. Büyümekte

olan bu pazarda süratle yer almak yeni müşteriler ve kazançlar
sağlanması için göz ardı edilmemesi gereken bir gerekliliktir.

Aşağıda Android uygulamaları nın içereceği aktiviteleri
görebilirsiniz. Bunlar; Etkileşimli Haritalar, Fotoğraf
Galerileri, RSS Beslemeleri, YouTube Videoları, HTML5 /
Javascript, Özel Sayfalar, Eposta ile ulaşım, PDF Dökümanları,
SHOUTcast Radyo, Websiteniz, Müzik Çalar, Flickr Galerisi,
Facebook Sayfaları, Twitter Akışı, İletişim Sayfası, Podcast ler,
 Duvar Kağıtları olarak sıralanabilir.