[ubuntu-dev] HD EĞİTİM FARKI İLE GÜNCEL EĞİTİM PROGRAMLARI.

HALUK DURMUSOGLU EGITIM VE DANISMANLIK LTD. STI. hdegitim at hdegitim.com
Fri Mar 7 12:29:27 UTC 2014

  <http://tr.anpdm.com/track?t=v&mid=9479073&uid=438280861&type=open>

  <http://customers.anpdm.com/shared/images/pixel.gif>

  <http://customers.anpdm.com/shared/images/pixel.gif>  <http://www.hdegitim.com/>

  <http://customers.anpdm.com/shared/images/pixel.gif>

EĞİTİMLER

YARGITAY KARARLARI DOĞRULTUSUNDA İŞ SÖZLEŞMELERİNİ SONA ERDİRME UYGULAMALARI
20 Mart 2014 (450TL+KDV)

Yargıtay özellikle son yollarda iş sözleşmeleri sonlandırmada takip edilmesi gereken usuller hakkında uygulamaya yönelik kararlar vermiştir. Bu sunumda yargı kararları doğrultusunda uygulamaya dönük açıklamaların yapılması ve yargı kararlarının ve 6098 sayılı yeni Borçlar Kanunu’nun işverene yüklediği sorumluluklar hakkında gereken bilgilerin aktarılması amaçlanmaktadır.

Devamını Oku… <http://www.hdegitim.com/hd/egitim/152%20WEB.pdf>

İŞVERENİN HAKLARI (ÖRNEK YARGITAY KARARLARI İLE)

15 Mart 2014 (450TL+KDV)

İşverenin hakları ile ilgili düzenlemeler, 4857 sayılı İş Kanunu ve 6098 sayılı Borçlar Kanunu’nda düzenlenmiştir. Yargıtay, işverenin kanunlardan kaynaklanan haklarını kullanırken takip etmesi gereken yöntemler hakkında uygulamaya yönelik çeşitli kararlar vermiştir. Bu sunumda çalışma yaşamı ile ilgili kanunlarda dağınık olarak düzenlenmiş olan işverenin sahip olduğu hakların yargı kararları ile uygulamadan örnekler verilerek toplu bir şekilde anlatılması amaçlanmaktadır.

Devamını Oku… <http://www.hdegitim.com/hd/egitim/155%20WEB.pdf>

  <http://customers.anpdm.com/shared/images/pixel.gif>

  <http://customers.anpdm.com/shared/images/pixel.gif>

  <http://customers.anpdm.com/shared/images/pixel.gif>