[Debian-hebrew-common] סיוע כספי מעומתת המקור

Baruch Even baruch at ev-en.org
Sat Oct 15 12:33:46 UTC 2005

הפעיל המדובר זה אני.

חוץ מלשלם משכורת למישהו שיעשה את העבודה (אני, קובי, ליאור או מישהו אחר)
אני לא רואה מה אנחנו יכולים לעשות עם הכסף (מלבד חופשה בקריביים). לא היו
הצעות יותר מדי, הגבר היחיד שעלה לא קשור לכסף פשוט הצעה להכניס קריאה
לבודקים בעלון המקור. מה שבסופו של דבר לא יצא אל הפועל כי לא סיפקתי את
הטקסט לשים בעלון.

אם יש לך רעיונות מה לעשות עם תקציב פשוט תעלה אותם, מה אתה רוצה שכסף
יעזור להשיג (ואיסוק יסכימו לממן)?

ברוך