Re: [Debian-hebrew-common] סיוע כספי מעומתת המקור

kobi zamir kobi.zamir at gmail.com
Sat Oct 15 14:54:44 UTC 2005

הי,

תודה:

1. בנוגע ללפ-טופ, ליאור תודה ! אבל בנתיים אני אסתדר עם מה שיש. בכל מקרה אם
אני לא אסתדר בעצמי אני ארים אלך טלפון.
2. גם לי אין רעיון איך העמותה יכולה לעזור כספית לפרוייקטים. עזרה בציוד, גם
היא בעיתית מאותם סיבות. מכיון שאין לעמותה כללים וכלים כדי להחליט איך לחלק את
המשאבים שיש (או אין) לה.
3. למרות רצוני העז, אני לא רואה דרך הגונה לחלק ערכות פיתוח ניידות למפתחים.
מאחר ואין לדעתי סט כללים וכלי ביקורת שיאפשרו לעמותה לחלק את הציוד בצורה
צודקת בין כל המבקשים.

בקשה כללית:
3. בפעם הבאה בבקשה פשוט פרסמו ברשימת התפוצה גם שיחות אישיות בנושא הפרוייקט,
שעלולות להופיע אח"כ בעלון העמותה או בבלוג זה או אחר. אני לא אוהב לקרוא
שדיברו איתי בלי שידעתי על כך. או שתבקשו מאורנה לא לכתוב על כך בלי לשלוח מייל
לרשימה פה.

שתי בקשות אישיות:
4. כתבתי מייל למנהלי אתר
http://www.linux.org.il
בבקשה להכניס את:
debian-hebrew, hocr, libhdate, hspell-gui, hdate-applet
לרשימת הפרוייקטים בדף:
http://www.linux.org.il/sites/projects/
אבל לא קבלתי תשובה. אם מישהוא יכול להרים טלפון למי שיש לו הרשאות לעדכן את
הדף, ולבקש את
העדכון אישית, זה יהיה מאוד נחמד.

5. הקול הקורא של איגוד האינטרנט הישראלי והמקור נראה מאוד מעניין
http://www.isoc.org.il/open/
היתי רוצה לבקש עזרה בפיתוח מזהה הכתב העברי, אני חושב שפרוייקט כזה יכול לתרום
להרחבת השימוש במערכות פתוחות בקרב דוברי עברית וכן להרחיב את הזמינות של חומר
מודפס לציבור הישראלי באינטרנט. אבל לצורך הכנת הבקשה צריך לפרט תקציב כולל
לפרויקט ותיאור המשאבים .המבוקשים מאיגוד האינטרנט
אין לי את הידע והנסיון כדי להעריך מראש את המשאבים התקציביים והחומרתיים
לפרוייקט כזה, היתי שמח אם מישהוא יוכל להדריך אותי כיצד מבצעים הערכה כזו,
ואיך לכתוב את הדרישה במיסמך הנדרש ע"י האגודה.

בתודה מראש קובי.