[Debian-hebrew-common] סיוע כספי מעומתת המקור

Baruch Even baruch at ev-en.org
Sat Oct 15 15:26:37 UTC 2005

kobi zamir wrote:
> בקשה כללית:
> 3. בפעם הבאה בבקשה פשוט פרסמו ברשימת התפוצה גם שיחות אישיות בנושא
> הפרוייקט, שעלולות להופיע אח"כ בעלון העמותה או בבלוג זה או אחר. אני לא
> אוהב לקרוא שדיברו איתי בלי שידעתי על כך. או שתבקשו מאורנה לא לכתוב על כך
> בלי לשלוח מייל לרשימה פה.

זו היתה שיחה פרטית וכמו כל שיחה כזו היא יכולה לעלות בדיון אחר ואני לא
רואה סיכוי שאני ידווח על כל שיחה פרטית שלי עם מישהו בגלל שעלה רעיון שאני
לא חושב שהוא יכול לקרות.

הייתי משוכנע שכולם ראו את ההכרזה של ISOC וחשבו האם יש משהו שאפשר לבקש.
אני עשיתי זאת ולא העלתי דבר ולכן גם לא העלתי את הנושא ברשימה ובפרט לא
חשבתי להעלות דיון חסר תוצאות.

אני ינסה בעתיד לחשוב עם דברים דומים רלוונטיים ויעלה אותם ואם רק לצורך
התיעוד.

> 5. הקול הקורא של איגוד האינטרנט הישראלי והמקור נראה מאוד מעניין
> http://www.isoc.org.il/open/
> היתי רוצה לבקש עזרה בפיתוח מזהה הכתב העברי, אני חושב שפרוייקט כזה יכול
> לתרום להרחבת השימוש במערכות פתוחות בקרב דוברי עברית וכן להרחיב את
> הזמינות של חומר מודפס לציבור הישראלי באינטרנט. אבל לצורך הכנת הבקשה צריך
> לפרט תקציב כולל לפרויקט ותיאור המשאבים .המבוקשים מאיגוד האינטרנט
> אין לי את הידע והנסיון כדי להעריך מראש את המשאבים התקציביים והחומרתיים
> לפרוייקט כזה, היתי שמח אם מישהוא יוכל להדריך אותי כיצד מבצעים הערכה כזו,
> ואיך לכתוב את הדרישה במיסמך הנדרש ע"י האגודה.

אין לי איזה ניסיון עם דברים כאלו אבל אם אתה רוצה אני יכול לנסות לעזור עם
זה. בוא נעביר את זה לדואר פרטי זה לא מעניין את הרשימה.

ברוך